۲ تیر ۱۴۰۵ ۱۰:۵۴
رئیس کارگروه آرد و نان از افزایش قیمت نان با آرد دولتی در تهران خبر داد. بر اساس مصوبه استانداری تهران، از شب گذشته قیمت نان بربری به ۱۰ هزار تومان، سنگک به ۱۵۵۰۰ تومان و لواش به ۲۷۰۰ تومان افزایش یافته است. این افزایش، در حالی رخ میدهد که بسیاری از خانوادهها، با مشکلات معیشتی دست و پنجه نرم میکنند. جزئیات کامل این خبر و تأثیر آن بر سفره مردم را در گزارش زیر بخوانید.