۷ تیر ۱۴۰۵ ۲۰:۴۷
رئیس هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام از آغاز روند بررسی برای از سرگیری پرواز برخی ایرلاینهای داخلی و خارجی به مقاصد منطقهای و بینالمللی خبر داد. تاکنون شرکتهای هواپیمایی ماهان و وارش برای انجام پرواز به مقصد امارات درخواست رسمی ارائه کردهاند و به احتمال زیاد از اواخر همین هفته این پروازها از سر گرفته خواهد شد. همچنین مدیر روابط عمومی شهر فرودگاهی امام تأکید کرد که پروازهای این فرودگاه طبق برنامهریزی در حال انجام است و پرواز تهران-نجف انجام شده است. گروه لوفتهانزا نیز از آبانماه پروازهای خود به ایران را از سر خواهد گرفت.