آسیانیوز ایران؛ سرویس اجتماعی:
چابهار، این روزها شاهد یک عملیات ویژه است. فرماندار چابهار، از انهدام مهمات عملنکرده آمریکایی-صهیونی در پایگاه امام علی نیروی دریایی سپاه خبر داده است. این عملیات، در روزهای اول و دوم تیرماه، از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ عصر انجام میشود. با توجه به ماهیت این عملیات، احتمال شنیده شدن صدای انفجار در برخی نقاط شهرستان وجود دارد. این عملیات، که به صورت کنترلشده انجام میشود، با هدف خنثیسازی و انهدام مهمات باقیمانده از جنگهای گذشته است. این مهمات، که عمدتاً ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، در پایگاه امام علی نگهداری میشدند. با توجه به خطرات ناشی از نگهداری این مهمات، نیروی دریایی سپاه، تصمیم به انهدام آنها گرفته است.
با این حال، این عملیات، با نگرانیهایی برای ساکنان چابهار همراه بوده است. صدای انفجار، ممکن است باعث وحشت و نگرانی مردم شود. به همین دلیل، فرماندار چابهار، با اطلاعرسانی قبلی، سعی کرده است تا از بروز نگرانیهای بیشتر جلوگیری کند. ساکنان چابهار، باید با آرامش و خونسردی، این عملیات را تحمل کنند. صدای انفجار، اگرچه ممکن است بلند باشد، اما کاملاً کنترلشده است و هیچ خطری برای ساکنان ندارد. در نهایت، این عملیات، یک اقدام ضروری و حیاتی برای تأمین امنیت منطقه است. امیدواریم که این عملیات، با موفقیت کامل انجام شود.